perjantaina, heinäkuuta 10, 2009

Radio Nova ja kissanilma ulkona!

No, tänään nyt sitten oli kissanilma, poutaa ja tuultakin oli pikkusen. Kotiin tullessa sainkin sitten kuulostella Radio Novaa, se olikin parasta, mitä tällä kohtaa saatoin tehdä! Mutta kun on tällainen mainio päivä, että kaikki on omalta kohdalta hyvin, miten siinä voi muuta olla kuin hyvällä mielellä! Niin ja se kans, että Jukka sanoo mua vieläkin päivänsäteeksi, vaikka en olekaan toukokuun jälkeen kulkenut. Mutta kaipa siinä on edelleenkin se, että kun mä olen ilopilleri, niin mä olen. Kai sen huomaa siinä, kun paikkuuriin noustessa on aina hyvällä tuulella, sen toivoisin säilyvän myös pitkälle syksyyn. Ranskan tunneille ja mahdollisesti alkaville runotunneille toivoisin samaa. Ja kun fiilis on kohdillaan, aina parempi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti