maanantaina, tammikuuta 04, 2010

Talvimaanantain tarinoita

Mulla oli ihmetys päällä, kun mä huomasin Salohallin parkkipaikkojen olevan täynnä autoja. Aika merkillistä, että maanantaina pelataan lentopalloa, ei se juurikaan näin ole. Enkä erehtynyt ollenkaan huomatessani, että onhan se Vladi töissä tänäänkin. Yhdentoista aikaan aamupäivällä hän ihmetteli aika tavalla, kun olin puolta tuntia aikaisemmin ollut kaupungilla ja taas menossa. Äiti oli ihmeissään siitä, että olin saanut pankkiasiani hoidettua nopeasti. Totta puhuen en ollut itsekään odottanut näin nopeaa toimintaa, arvelin, että ainakin tunti menisi. Mutta kun mä pääsin heti toimittamaan asiani, seurauksena oli nopea kotiintulo. Tänään oli tosi mahtava päivä, kyllä se kelpasi laittaa liikenteeseen!

1 kommentti:

  1. Hei, Maria!
    Tulin toivottamaan sinulle hyvää loppiaista ja Taivaan Isän siunaamaa vuotta 2010! :-) <3

    VastaaPoista